We organiseren bijeenkomsten om toelichting te geven op de wijzigingen die voortvloeien uit de start van de nieuwe overeenkomsten 24 uurs Jeugdhulp.
We verdiepen nauwgezet met elkaar de verschillende onderwerpen uit het handelingskader in deze bijeenkomsten. Dit zijn naast de werkinstructies, ook verwijsroute, stapelingsmatrix en beschikbaarheidswijzer. Deze training is specifiek afgestemd op de wijze waarop jouw werkzaamheden veranderen, zoals in het werk van verwijzers, zorgprofessionals of de backoffice.
Voor verwijzers van gemeenten en gecertificeerde instellingen zijn deze gepland. Gecontracteerde zorgaanbieders en medische verwijzers, kunnen zich onder aan deze pagina inschrijven. Deze bijeenkomst, op 17 december, is ook voor anderen toegankelijk.
We kunnen ons indenken dat je je hiervoor inschrijft als je huisarts bent of werkzaam bij een huisartsenpost, jeugdarts, medisch specialist of aanbieder van (24h en/of crisis) jeugdhulp.
Tenslotte, hieronder staan ook de twee toelichtende bijeenkomsten voor de gecontracteerde aanbieders in december waarin specifieke vragen over het handelingskader aan bod komen. Deze bijeenkomsten staan gepland op 6 en 10 december.
Vrijdag 06 december 11:30-13:00
- Plaats: Digitale bijeenkomst
- Doel: Vragen beantwoorden
- Voor wie: Gecontracteerde aanbieders
Dinsdag 10 december 09:30-11:00
- Plaats: Digitale bijeenkomst
- Doel: Vragen beantwoorden
- Voor wie: Gecontracteerde aanbieders
Dinsdag 17 december 14:00-15:30
- Plaats: Fysieke bijeenkomst, Stadhuisplein 1, 1315 HR Almere, Ruimte: D2 - Kamer 'Buiten'
- Doel: Nauwgezet doorlopen handelingskader
- Voor wie: Gecontracteerde aanbieders en medische verwijzers
Je kunt je middels onderstaand formulier inschrijven.