We gaan graag met alle betrokkenen bij de nieuwe contracten 24-uurs Jeugdhulp en de crisisvoorzieningen in gesprek over de implementatie.
Op 1 januari 2025 starten we met de nieuwe contracten voor 24-uurs Jeugdhulp en de crisisvoorzieningen. Om deze start tot een succes te maken plannen we een aantal thematafels met de betrokkenen. Voor de bijeenkomst van 29 augustus hebben we een mooi programma samengesteld.
Start | Einde | Onderwerp | ||
9.00 | 9.05 | Inloop en ontvangst | ||
9.05 | 9.40 | Plenair | ||
9.40 | 10.25 | Overview aanpak Implementatie 24-uurs jeugdhulp en crisisvoorzieningen | ||
10.25 | 10.40 | Pauze en overgang naar juiste workshop | ||
10.40 | 11.25 | Workshop 1: Conversie 24-uurs jeugdhulp: Aanpak en afwegingen | ||
10.40 | 11.25 | Workshop 2: Handelingskader: Samen leren wat werkt | ||
11.25 | 11.30 | Overgang naar plenaire bijeenkomst | ||
11.30 | 11.50 | Plenaire terugkoppeling | ||
11.50 | 12.00 | Afsluiting en vooruitblik |
De thematafel is bedoeld voor aanbieders(*), verwijzers en regiogemeenten. Wij hopen u en/of een collega online te ontmoeten op donderdag 29 augustus.
Aanmelden kan tot uiterlijk 23 augustus. Klik hier om u aan te melden. U ontvangt dan de uitnodiging met de link.
Later in 2024 organiseren we nog de volgende thematafels. Noteer deze data alvast in je agenda:
- 3 oktober, 13.00 tot 16.00, op een locatie in Flevoland
- 7 november, 9.00 tot 12.00, online
- 12 december, 13.00 tot 16.00, op een locatie in Flevoland
(*) Aanbieders met een contract in 2024 zijn van harte welkom. Van aanbieders die (ook) in 2025 zijn gecontracteerd wordt deelname sterk op prijs gesteld.